خدمات پشتیبانی

 

هدف از دوره پشتيباني، تلاش براي ارائه خدمات بهتر به مشتري، بدون وقفه و بدون از دست دادن اطلاعات و ارتقاء قالب طراحي شده با نسخه جديد سيستم محتواي جوملا مي باشد .
پشتيباني تلفني، براي پاسخ به مسائل و مشکلات احتمالي مشتري در ساعات کاري هفته.
به روزرساني قالب و نصب نسخه هاي جديدتر. تهيه نسخه هاي پشتيبان از سيستم مديريت محتوا به صورت ماهيانه. تلاش براي بازيابي اطلاعات در صورت بروز خطا، حمله يا سوء استفاده در سامانه و به حداقل رساندن از دست دادن اطلاعات. نظارت امنيتي در جهت حفاظت از هرگونه اختلال در خدمات و دستکاري اطلاعات .

 

 

جهت مشاهده تعرفه های به بخش تعرفه ها مراجعه نماید .
برای سفارش یا برآورد هزینه ، فرم سفارش را كامل و سپس ارسال نمائيد .